Vēsture

Skyway izveidošanas vēsture. Garš 37 gadu ceļš.

Stīgu tehnoloģijas, kas veido pamatu visiem Skyway projektiem, kurai nav analogu. Skyway trošu transports ir atbalstīts ar 15 ekspertīzēm, tostarp ANO (Apvienoto Nāciju Organizācija), Krievijas Federācijas Ekonomikas un Transporta ministrija, Krievijas Zinātņu Akadēmija, Krievijas transporta Akadēmija Sibīrijas nodaļa, Krievijas Valsts celtniecība (Госстроем России), Krievijas inženieru Akadēmija, Sanktpēterburgas Valsts dzelzceļa Universitāte.Stīgu transporta vēsture aizsākās 1977 gadā., bet pirmais izmēģinājuma poligons tika uzcelts 2002 gadā Ezeros, Krievijā, netālu no Maskavas. Nozīmīgu palīdzību Skyway izmēģinājuma poligona ceļšanā deva bijušais Krasnodaras apgabala gubernators Aleksandrs Lebeds (Александр Лебедь). Pirmais Skyway pārbaudes poligons nodemonstrēja pilnīgu tehnoloģijas dzīvotspēju. 9 gadu laikā bija veikti visi vajadzīgie ceļu struktūras izmēģinājumi uz ZiL automašīnas (svars 12 tonnas) bāzes speciālā laboratorijā. 2009 gadā Valsts sapulcē stīgu transportu prezentēja Valsts prezidentam Dmitrijam Medvēģevam (Медведеву Д.А).
Tika doti prezidenta norīkojumi «Junitskija stīgu transporta» tehnoloģijas finansēšanai, tomēr Transporta ministrija norīkojumu neizpildīja, bet jau pēc nedēļas izmēģinājumu poligons tika nojaukts ar nezināmu cilvēku dalību.
Junitskijs ne vien vienu reizi centās ieinteresēt biznesmeņus un uzņēmējus projekta finansēšanai, bet tas nedeva nekādus rezultātus.Pēdējos četrus gadus Junitskis neatlaidīgi strādā pie 4 paaudzes stīgu transporta RSW Systems (Rail sky way systems). Kā reiz šo jauno transporta inovāciju ir nolemts izplatīt pa visu pasauli. Pēdējā Skyway izstrāde ļoti nozīmīgi ir apsteigusi visas iepriekšējās izstrādes, tā pat kā pati mūsdienīgākā lidmašīna atšķiras no savām pirmsnācējām.
Junitskija Skyway stīgu tehnoloģija jau izstrādājas 37 gadus, kas ir ievērojami mazāk, nekā citu transporta tehnoloģiju vēsture. Piemēram, līdz magnēta virsmas vilciena nonākšanai tirgū, kompānija “Siemens” patērēja 6 milj.$, kas prasija 66 gadus, un beigu beigās saņēa pasūtijumu tikai uz 34 kilometru garu ceļu. «Šanhai-lidosta» Ķīnā, kas izmaksāja 1,5 miljardus.€.
Tehnoloģija izrādijās dārga celtniecībā un apkalpošanā, un tādēļ arī pasūtītāju, kuri vēlējušies celt tādu projektu nebija daudz.Vai arī vēl viens piemērs ar «Airbus» kompāniju, kas vairāk kā 10 miljardus dolāru un 10 gadus, lai izstrādātu Airbusa tehnisko dokumentāciju «Airbus A380», un vēlāk vēl 2 miljardus eiro, lai izstrādātu 5 metāla izmēģinājuma lidaparātus.Kā rezultātā Junitskis Antolijs Eduardovičš nolēma, ka projektam vajadzēs finansējumu, kas ir labi sevi rekomendējušas ASV – crowdinvesting, ar kā palīdzību kompānija Unisky corporation. pārdod savas akcijas lieliem un maziem investoriem, kuri kļūs par kompānijas līdzīpašnieku un sadalīs kopīgi visus riskus, un tas ver būt pilnīgi jebkurš, kas to vēlas.

Kas is crowdinvesting?

Crowdfunding jeb pūļa finansējums darbojas kā platforma, kur vairāki cilvēki vai kolektīvi, sniedzot finansiālus līdzekļus, palīdz atbalstīt citu centienus, proti, pavisam vienkāršā valodā sakot – daudzi sametas kopā, lai palīdzētu īstenoties kādai idejai. Šī platforma ir radusies kā atspēriena punkts neskaitāmiem projektiem un pēdējos gados tās nozīme būtiski palielinājusies – kopš 2010. gada šī joma ir pieaugusi teju trīskārtīgi, un pērn ar crowdfunding savāktie līdzekļi sasnieguši jau $2.66 miljardus.Crowdfunding finansējums nonāk ļoti dažādās idejās – lai atbalstītu jaunu mākslas projektu, lai palīdzētu nelaimē cietušajiem, lai dibinātu jaunu kompāniju un pat lai veiktu zinātniskus pētījumus. Šogad amerikāņu aktieris Zach Braff (pazīstams no seriāla Scrubs jeb Dakterīši un filmas Garden State) caur Kickstarter, vienu no crowdfunding mājaslapām, piesaistīja 46 000 atbalstītāju un savāca $3.1 miljonus savas filmas uzņemšanai.
Tādēļ 2013g. viss nou-hou un Eduarda Anatolija Junitskija intelektuālais īpašums, kuru viņš izstrādāja 37 gadus, bija savākts kopā un tika reģistrēts Lielbritānijas jurisdikcijas likumdošanā.
Tika veikts visa Junitskija intelektuālā īpašuma vērtības analīze, kuru veica neatkarīgi eksperti, un viņi to novērtēja ar summu 136 244 899 367 £. (kompānijas pamatkapitāls), un šie līdzekļi tiek iekļauti uzņēmumā Euroasian Rail Skyway Systems Holding Ltd.
(sabiedrība, kas nodibināta saskaņā ar Britu virdzīniju salas likumiem , kas reģistrēta ar numuru 1872233, kas tika reģistrēta birojā, kurš atrodas 19 Waterfront Drive, P.O. Box 3540, Road Town, Tortola VG1110, British Virgin Islands;).
Šodien tehnoloģijas Skyway un visa nou-hou intelekta īpašnieks ir uzņēmums Euroasian Rail Skyway Systems Holding Ltd, kura pieder thenoloģijas Skyway autoram – Junitskim Anatolijam Eduardovičam.Tādēļ, lai īstenotu Junitskija stīgu tehnoloģiju – Skyway visā pasaulē, ir jauzbūvē pārbaudes poligons un jāsaņem tehnoloģijas sertifikācija. Ir jāsertificē 3 tehnoloģijas laukumi: Kravas – 1km.; pilsētas psažieru – 3km.; un starppilsētas ātrgaitas Skyway – (500km/st). 30km gara trase; kopējais garums 34km kopā ar visu infrastruktūru (stacijas, estakādes, utt.). Lai uzceltu pārbaudes poligonu un iegūtu Skyway sertifikāciju, ir vajadzīgs piesaistīt 300 milj. ASV $ 3 gadu laikā, lai noturētos uz visu 15 posmu plāna.

Vēsture – liecinieks patiesībai

Vēsture parāda, ka ir daudz vienkāršāk piesaistīt 1milj. mazus investorus ar investīcijām 150 eiro apmērā, vai arī 100 tūkst. investorus ar investīcijām 1000 eiro apmērā, nevis vienu milzīgu investoru ar 300 mil. dolāru investīcijām.
Projekts ir kļuvis tiešām par tautas projektu, gada laikā kompānijai ir pievienojušies vairāk nekā 50 000 investoru, un ar katru dienu tas skaitlis aug. Visi Skyway akcionāri skaitās tehnoloģijas Skyway līdzīpašnieki, bet tuvākajā laikā jau būs arī līdzprojektu līdzīpašnieki, kuros arī tiks izmantota Skyway tehnoloģija.
Inženieru nodaļā jau pašlaik ir izstrādāti desmitiem blakusprojekti, notiek aktīvas pārrunas ar pasūtītājiem.
Uz zemes virsmas ir atrodamas ļoti daudz vietas ar dabīgiem minerāliem, bet nokļūt tur ar mūsdienu transportu ir vai nu neiespējami, vai arī tas prasa ļoti daudz līdzekļus.
Katrs investors, kamēr tehnoloģija pastāvēs, saņems dividendes (maksājumus), bet pēc ekspertu prognozēm, tas ir ne mazāk kā 100 gadi. kompānijas RSW systems Group (rail skyway systems) plānos ir nopelnīt kopā ar akcionāriem ne mazāk, kā 1 trilj. ASV dolārus.
Akcionāriem būs iespēja arī pārdot savas akcijas, kuras cenas ziņā izaugs 100 reižu pēc kompānijas sertificēšanas globālajā akciju tirgū IPO, bet varbūt arī 1000 reižu! Šodien katram ir tāda iespēja kļūt par Skyway tehnoloģijas līdzīpašnieku.