Viktors Baburins par SkyWay tuvākās nākotnes perspektīvām

Tikai godīgi ir padalītiesShare on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VKPin on Pinterest0

2017. gada 6. līdz 8. decembrim Maskavā, XI Starptautiskās izstādes “Krievijas transports” ietvaros, notika SkyWay konference. Konferences spīkeru vidū bija SkyWay projektēšanas organizācijas ģenerāldirektora vietnieks attīstības jautājumos Viktors Baburins, kurš savā runā dalījās ar pasākuma dalībniekiem SkyWay tehnoloģijas stratēģiskās attīstības jaunākajās ziņās un plānos.

Viktors Baburins atzīmēja, ka, neskatoties uz daudzu projekta partneru vēlēšanos redzēt pirmos stīgu ceļus Krievijā, SkyWay ieviešanas biznesa pieeja pieprasa ņemt vērā daudzsološākus tirgus, kuros ir mazāk problēmu.

“Mums ir jāpierod pie fakta, ka dzelzs priekškars vairāk nepastāv. Mēs esam starptautiska kompānija, mēs strādājam tur, kur esam dzimuši. Kā komerciāla organizācija, mēs tikām izveidoti, lai gūtu peļņu, nevis nodarbotos ar patriotismu. Mums ir jāiet tur, kur tirgus mūs pieņem un amatpersonas saka: “Kāpēc jūs neatnācāt vakar? Sāciet būvēt šodien, jo rīt būs par vēlu. ”

Viktors Baburins arī paziņoja, ka tādās valstīs kā Indija, kurās pašlaik vērojama  strauja ekonomiskā un demogrāfiskā izaugsme, SkyWay projekts ir jāsāk  īstenot jau šodien, ko apstiprina arī vietējie nozares vadītāji. Pēc viņa teiktā,  Indijas puse aktīvi savāc visas inovatīvās idejas, starp kurām vinnēs tā, kas apliecinās savu tehnisko un komerciālo dzīvotspēju.

“Tagad Eiropa aktīvi pāriet uz industriju 4,0. Cik es zinu, Krievijā šādas tehnoloģijas tiek izmantotas tikai militāros uzņēmumos. Šajā ziņā Krievija atpaliek. ”

Lai paaugstinātu  projekta konkurētspēju, AS “Stīgu Tehnoloģijas” ražošanā un konstruktoru birojos tiek ieviesti industrijas 4.0 elementi: jau pusgadu  kompānijas speciālistu komanda strādā pie sistēmas ieviešanas ar kompānijas Dassault Systemes ritošā  sastāva un ceļa struktūras virtuāliem modeļiem. Šāda sistēma dos iespēju koordinēti un ātri veidot inženiertehniskos projektus un  sagatavot tehnisko dokumentāciju, kas vajadzīga, lai tos ieviestu ražošanā. Visas izmaiņas,  ko inženieri veic maketā, atspoguļosies gala modelī un tehnisko raksturojumu aprēķinos un gala produkta izmaksās.

Nepieciešamība  izmantot industrijas 4.0 principus, ir saistīta arī ar to, ka informācijas  sistēmas ļauj nodot projekta uzdevumus uz līguma pamata citu  valstu inženieriem. Tas ir  nepieciešams, jo pirmajos kompānijas ienākšanas pasaules tirgū posmos, tai nebūs fizisku iespēju patstāvīgi veikt visus darbus visā pasaulē.

“Mums ir  jāsaprot, ka mēs dzīvojam reālā fiziskā pasaulē, kur diennaktī ir tikai 24 stundas,  kurās cilvēki vēlas ne tikai strādāt, bet arī dzīvot normālu pilnvērtīgu dzīvi ar savām ģimenēm, tāpēc iesākumā mēs nespēsim uzņemties  lielu skaitu projektu. Mums pagaidām ir tikai 400 cilvēku. Šādam sarežģītam kompleksam ir vajadzīgi ne 400, bet 4000 cilvēki, vai pat labāk 40 000. Un mēs, protams, pie tā nonāksim, bet nākamajā gadā mēs varēsim uzņemties 1-2 projektus. ”

Tai skaitā, Viktors Baburins komentēja ārvalstu projektu attīstību Indijā un Indonēzijā, par ko mēs jau ziņojām:

“Mums stratēģiski un precīzi jāpievēršas būvniecības vietas izvēlei. Mums jāizvēlas vieta, kas ļaus mums, pasakot “A”, pateikt arī “B”. Mums ir obligāti jāpieiet tam ar saistītu līgumu vai saistītu finansējumu. Relatīvi  runājot, mēs būvējam divus kilometrus, bet mums jau ir kontrakts, ka, izejot vietējo sertifikāciju un tehnoloģijai sasniedzot deklarētos rezultātus, mēs automātiski saņemam kontraktu uz interesantāku posmu – piemēram, 30 kilometriem, ko finansē valsts vai  privātpersona. ”

Savas runas noslēgumā Viktors Baburins uzsvēra, ka visaktuālākie projekta attīstības virzieni ir Indija, Indonēzija un AAE.

Šobrīd Viktors Baburins  ir AAE darba grupas sastāvā, kur, kopā ar SkyWay ģenerālkonstruktoru Anatoliju Junicki, izved pārrunas ar potenciālajiem pasūtītājiem par STJ  transporta sistēmu ieviešanu ostas infrastruktūras objektos.

Tikai godīgi ir padalītiesShare on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VKPin on Pinterest0

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *