VAI BŪS TRANSKAVKĀZA MAĢISTRĀLE AR TROŠU TEHNOLOĢIJU?

Tikai godīgi ir padalītiesShare on Facebook3Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VKPin on Pinterest0

AO “Dienvidosetijas dzelzsceļa”prezidents Zasējevs Zurabs Zaurovičš apmeklēja inženieru organizāciju ZAO “Trošu tehnoloģija”, rūpnīcu un SkyWay demonstrāciju centru. Tika aprunāta perspektīva par visa veida SW tehnoloģijas transporta ieviešanu reģionā. Īpašu vietu sarunas laikā ieņēma jau senā ideja par transkavkāza maģistrāles izveides realizāciju, kas varētu tikt pielīdzināma reģiona prasībām, gan pasažieru, kā arī kravas transportam.

Projektam ceļi-artērijas caur centrālo hrebetu Kavkāzā ir gandrīz vai gadsimta vēsture, kura tā arī nepiepildijās dzīvē. Viss sākās iepriekšējā gadsimta trīsdesmitajos gados pēc dzelceļa atzara Gori-Chinval būvniecības pabeigšanas. Noteiktajā reģionā ik katrus piecus gadus radās dažādākās idejas par transporta tīkla izveidi. Jauno maģistrāli periodiski sāka būvēt 70-80x, bet 1987. gadā tas tika “iesaldēts”. Tieši pēc trīsdesmit gadiem ir pienākusi iespēja reanimēt šo stratēģiski svarīgo ideju.

Tikai godīgi ir padalītiesShare on Facebook3Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VKPin on Pinterest0

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *