Mans brauciens uz SkyWay Ekofestivālu 2017 – EkoFest

Tikai godīgi ir padalītiesShare on Facebook2Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VKPin on Pinterest0

Beidzot pārlidojumi un tupēšana lidostās ir garām, bet tas bija to vērts, jo ieraudziju to, ko tik ļoti gribējās redzēt savām acīm. Tas kas tika paradīts un nodemonstrēts SkyWay EkoTehnoParkā, ir milzīga darba augļi, pacietība, izdoma un profesionālisms augstākajā līmenī.

Ir ticis izdarīts tik daudz un dažādas lietas, ka pat nespēj saprast, pa kuru laiku. Arī es biju uz EkoFestu 2017 un piedāvāju nelielu atskatu un izstāstīšu visu interesantāko un neinteresantāko.

Pasākumā piedalijās 5000 cilvēku! no 60 dažādām pasaules valstīm. Ļoti daudz bija tieši eiropieši, kur arī ir lielākā aktivitāte, tādas valstis, kā Čehija, Ungārija, Slovākija, un daudzas citas.

Šis ir skats no viesnīcas loga, kurā es pārnakšņoju. Numuriņš atradās 7. stāvā, bet uzsbraucu uz 21. stāvu, lai nofotogrāfētu skatu.

Viena nakts kopā ar brokastīm man izmaksāja 60 eiro. Numuriņi nav no labākajiem, bet pārnakšņot nebija problēmas.

3 zvaigžņu viesnīca “Belarus” atrodas pašā Minskas centrā. No lidostas līdz centram nokļuvu ar mikriņu un tad vadoties pēc google maps ar kājām nogāju kādus 3-4 kilometrus un atradu viesnīcu.

Pats labākais fakts bija tāds, ka lidmašīnās lielākā daļa pasažieru brauca uz vienu un to pašu pasākumu – EKOFESTU! visa Minskas lidosta bija piepildīta ar EkoFesta apmeklētājiem. Ļoti daudz bija Ungāri un arābi, Čehi un ļoti daudz citas tautības.

30/06 iereģistrējos ap 00:00 naktī un jau 01/07 no rīta ap 09:30 izreģistrējos, jo SW autobusu attiešanas vieta bija metro stacija “Pervomaiskaya”, kas atradās apmēram 3-4 kilometru attālumā no viesnīcas. Tā kā laiks bija labs, tad izlēmu pastaigāties un 30 minūšu laikā jau biju vietā.

Kas mani ļoti izbrīnija, ka visur pilsētā ļoti liela tīrība. Nekas nekur nemētājas un pakārtne ir ļoti sakopta. Nezinu kā ir ārpus Minskas, bet pašā Minskā tīrība bija laba.

 
Milzīgas un interesantas celtnes. Redzēju arī Baltkrievijas Republikas Pedagoģisko Universitāti, kas bija ļoti milzīga no vairākiem korpusiem un atsevišķām ēkām. Laikapstākļi bija lieliski un gaisa temperatūra apmēram + – 23 grādi.
Šis ir Sporta nams no tāluma.  Nedaudz pa labi arī bija viesnīca, kurā es nakšņoju.
SkyWay kompānija organizēja transfērus no Minskas centra uz pasākuma norises vietu. Cilvēki bija ļoti daudz un vairāki desmiti autobusi nepāstājot braukāja šurpu turpu. Autobusa biļete bija iekļauta jau EkoTehnoParka biļetes cenā, kas bija 15$ pērkot laicīgi, bet 30$ pērkot jau uz vietas.
Pirmais eksponāts kuru varēja sastapt pie pašas ieejas, bija šis ZIL kravas auto, kas kādreiz tika demonstrēts, kā SW tehnoloģiskais risinājums pirms vairākiem desmit gadu. Šodien mēs varam salīdzināt šo modeli ar moderno UniBusu. Šis ZIL tika savākts no Krievijas, kur tas bija pamests, bet tagad ir atrastas jaunas mājas un tas ir ļoti labs muzeja papildinājums.
Toreizēja sliede ar trosi iekšā.
Ieejot iekšā parka teritorijā, uzreiz kreisajā malā pievērsa uzmanibu SW UniTrack, kas ir beramkravas pārvadāšanas modelis (pilnībā funkcionējošs). Šis ir tikai viens modelis, bet kopumā kravas SkyWay sevī ietver daudz un dažādus tehnoloģijas risinājumus, kuri ar laiku tik parādīti, gan darbībā un ātrumā, izkraujot un iekraujot, gan beramkravu, kā arī cita veida kravu.

Bildītēs viss izskatās tik mazs, bet īstenībā tie mērogi ir iespaidīgi un atrodoties blakus Tu saproti, ka tas nav nekāds “kartona” izstrādājums.

Šī ir parka karte, kura atradās netālu no ieejas. Pasākumā bija tik daudz dažādas un interesantas lietas, ka vajadzēja vairākas stundas, lai visu paspētu apskatīt, jo to ko bija izdarijuši SW, bija milzīgs darbs, kurā ieguldīts ļoti daudz laika un finanses, kā arī cilvēku resursi un par to visu varēja pārliecināties.

Te ir kravas UniTrack tehniskais apraksts, to veiktspēja un pārējais.

Kravas trase ar skatu uz enkurbalstu, loģistikas centru, staciju un SW muzeju.

Kravas un vieglās trases savienojums balsta vietā. Trase jau ir pilnībā pabeigta.

Šī ir apgrieziena vieta, kas savukārt ir mazāks, nekā tramvaja apgrieziena lenķim.

Arī es pasēdēju UniBaikā. Sēdekļi ir ļoti komforti un sajūtas lieliskas. Kas vēl nezin, tad UniBike ir personalizēts transporta līdzeklis, kas kustās uz priekšu ar ātrumu 60km/st. tikai minot pedāļus, bet maksimālais ātrums ir 150km/st. Šis transporta tips tiks izmantots tūrsimā, apskates objektos, promenādēs un citās vietās.

Šī ir trase, pa kuru pārvietojas UniBike un kravas modulis, kā arī ar laiku tiks uzstādīts 14-vietīgais UniBuss, kuri demonstrēs 200-400-200 metru pārbraucienus.

Bildītēs ir pavisam savādāk, bet tad, kad Tu stāvi blakus tai mašīnai, tikai tad tu saproti, kas tas ir. ļoti kvalitatīvs darbs un ne ar ko nav sliktāks, kā modernie giganti, kas ražo transportus.

Ja 14-vietīgajā UniBus bija zaļa grīda, kas bija zāles dizainā, tad 48-vietīgajā tā bija zvaigžņu dizainā.

Sēdekļi izskatās cieti, bet kad apsēdies uz tiem, tad saproti, ka varētu ilgi tā sēdēt

Lepnums un gods – 48-vietīgais uniBus, kurš tiks testēts un vēlāk uzstirpināts uz trases, bet 14-vietīgais tiks pārvietots uz “vieglo līniju”, kur tiks testēts uz 200-400-200 trases.

Šis ir pilsētas un ātrgaitas trases otrs enkurbalsts.

UniBus – un atkal bildēs ir pavisam cita lieta, bet atrodoties tajā un stāvot blakām tikai tad var saprast tā apmērus un kvalitāti. Esmu 186.

Ceļa struktūra iestirpināta enkurbalstā.

UniBusa tehniskā specifikācija.

Bija ļoti ilgi jāgaida rindā, lai vispār varētu nofotogrāfēties, jo cilvēku plūsma neapstājās visas dienas garumā.

Patika koka materiāls, kas tika izmantots 14-vietīgajā UniBus.

Tika sagatavotas kastes ar vārdu plāksnītēm, kuras pieder tiem investoriem, kuri iegādājās kādu no paketēm, kas iekļauj stādu. Tas ir sava vārda un devums parka dārzā, kas tur paliks uz ilgiem laikiem.

Ēka arī lieliska un labi iederās parka teritorijā. Ēkā tiek veiktas prezentācijas un viesu uzņemšana. Ēkā ieiet nebija atļauts un visu dienu stāvēja apsardze pie durvīm.

Vietas kociņu un krūmu stādīšanai ir vēl ļoti ļoti daudz, jo parka teritorija ir ļoti liela.

Teritorijā bija ierīkotas teltis, nojumes un galdiņi ar paletēm uz zemes un siena pakām, lai cilvēki varētu atpūsties un piesēst. Teritorijas daļā atradās armijas mašīnas ar karstu ēdienu visiem. Jebkuršs varēja nobaudīt tradicionālo zivju zupu vai kartupeļus ar zivi, kā arī daudz ko citu. Par to nevajadzēja maksāt.

Ļoti laba ideja, kas bija vajadzīga daudziem. Uzlādes vietas telefoniem un pietika ļoti daudz telefoniem, arī bezmaksas.

Tika uzstādīta liela skatuve ar 6 monitoriem. Uz skatuves notika apbalvošana, uzstājās Junitskis ar Mihaelu Kiričenko un īsfilmas izrāde.

Skats no enkurbalsta, muzeja, stacijas un loģistikas centra vienlaikus.

Vēl viena muzeja daļa, kas kā ZIL kravas mašīna atrodas ārpus ēkas – “Slavas aleja”

Tie ir tie cilvēki, kas vajadzīgajā laikā palīdzēja Junitskim ar investīcijām, kuras bija vismaz viens miljons $, kas bija pirms daudziem gadiem. Šodien viens miljons pielīdzinot tā laika vērtībai varētu būt ap 10 milj. Tie ir cilvēki, bez kuriem arī nekas nebūtu iespējams, ka bijis, cilvēki, kas uzticējās.

 

Laika kapsula, kas tika iebetonēta vēl 2016 gada EkoFesta laikā.

Anatolijs Eduardovičs Junickis ar savu sievu.

Šis ir enkurbalsts, stacija, muzejs un loģistikas centrs. Uz muzeju bija jāstāv rindā veselu stundu. Tas kas tur atradās iekšā, bija ilgs un pacietīgs, profesionāls darbs, kas tika izpildīts nevainojami.

Viena no muzeja iespējām – uztaisīta pieskārienjūtīga aplikācija, kur ļoti labi parādīts kur un kā var būvēt SW trases.

SW ātrgaitas UniBus, kurš jau tiek izstrādāts un tiks nodemonstrēts 2017. beigās – 2018. gadā.

Lielisks darbs, visi patenti un struktūra, kā Junickis šo visu ir radijis.

Visu to investoru vārdi, kuri investēja līdz aprīlim. Tas ko un kā SW attiecas pret saviem investoriem un atbalstītājiem – ir ļoti vērts. Ļoti maz tādu kompāniju, kas ko tādu darītu un tas vēlreiz apliecina to, ka nauda Junicki neinteresē, ko arī viņš pats teica. Viņu interesē viņa ideja un piepildīt savus sapņus. Mēs visi esam tās idejas bīdītāji un atbalstītāji. Ir ļoti svarīgi, ja aiz muguras Tev stāv cilvēks, kas ir gods un vārds, ar tādiem cilvēkiem vienmēr veiksies.

Esmu atstājis savu vārdu slavas zālē, kopā ar simtiem tūkstošiem citiem investoriem.

Slavenais motor-ritenis, kas arī ir viens no kompānijas pašizstrādājumiem un tehnoloģijas veiksme.

SpaceWay makets.

Tikai godīgi ir padalītiesShare on Facebook2Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VKPin on Pinterest0

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *