Atklāta SkyWay maršrutu vizualizācija Jekaterinburgā

Tikai godīgi ir padalītiesShare on Facebook2Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VKPin on Pinterest0

Internetā ir parādījusies SkyWay stīgu transporta projekta trašu vizualizācija Jekaterinburgā. Projekts parāda, kā pilsētā un priekšpilsētā tiks realizētas otrā līmeņa estakāžu trases, kuru kopējais garums sastāda 156 km. Projekta aptuvenās izmaksas, pie dolāra kursa 60 rubļi, būs aptuveni 60 miljardi rubļu (trase, ritošais sastāvs un infrastruktūra).

Stīgu transporta projekts pilsētai tika apspriests Sverdlovskas apgabala Sabiedriskās palātas pēdējā sanāksmē. Tika parādīta pilsētas  transporta shēma virzienos no Akademičeskij uz Centru, no “ВИЗ” uz “ЖБИ” un uz Uralmaš, no Botanika uz Akademičeskij un no «Taganskogo rjada»  uz Vostočnuju. Biļetes cena braucienam virs zemes ir iepriekšējā – 28 rubļi, bet kustības ātrums pieaugs līdz 150 kilometriem stundā. Stīgu transporta sabiedriskie vagoni tiek saukti par junibusiem,  nelielie trīsvietīgie taksometri – par junikariem, bet kravas automašīnas – par junitrakiem.

Viens no pilsētas sastrēgumu iemesliem ir piepilsētas un citu reģiona pilsētu iedzīvotāju svārsta migrācija. Sabiedriskais transports Jekaterinburgā pārsvarā ir radiāls; lai nokļūtu no viena rajona uz otru, ir jāizbrauc cauri Centram. Šo uzdevumu, vienlaicīgi ar attālināto rajonu nodrošināšanu ar ērtu ātrgaitas sabiedrisko transportu, var atrisināt ārpusielas transporta sistēma, kuras pamatā ir inovatīvā SkyWay tehnoloģija. Transports ir  vairākas reizes lētāks nekā metro, jo tam ir zemākas zemes izmaksas, augsta  nodilumizturība un zemi ekspluatācijas izdevumi.

Tiek lēsts, ka jaunais transporta tīkls tiks izplatīts visā Uraļskas federālajā apgabalā līdz 2035. gadam. Tas savienos Jekaterinburgu ar Permu, Tjumeņu un Čeļabinsku. Šādu prognozi  2017. gada februārī pauda Urālu galvaspilsētas varas iestādes, apspriežot aglomerācijas Boļšoj Jekaterinburg izveidošanas koncepciju. Līdz 2050. gadam Jekaterinburgas iedzīvotāju skaits sasniegs divarpus miljonus cilvēku, bet aglomerācija – aptuveni trīs miljonus. Šī prognoze ir nodota sabiedrības apspriešanai, jo pilsētas administrācijai ir svarīgi saņemt Jekaterinburgas iedzīvotāju atbalstu. Progresīvākās idejas tiks ņemtas vērā prognozē un Stratēģiskajā attīstības plānā.

Sīkāka  informācija par stīgu tehnoloģiju potenciālu reģionā atrodama 2014. gada  daudznozaru zinātnisko publikāciju žurnāla “Eko-potenciāls” 3. numurā. Tajā ir publicēts Krievijas Zinātņu akadēmijas Urālu filiāles Ekonomikas institūta Ražošanas  spēku izvietošanas un attīstības sektora vadītāja, docenta, ģeogrāfijas zinātņu doktora  Litovskogo raksts “Par Urālu infrastruktūras veidošanas pamatprioritātēm, pamatojoties uz A.Junicka inovatīviem tehniskiem risinājumiem un izstrādnēm”.

Tajā pašā laikā  kompānijas AS “Stīgu tehnoloģijas” demonstrēšanas centru apmeklēja Čeļabinskas apgabala delegācija, kuru vadīja Ekonomikas attīstības  Ministrs Sergejs Smoļņikovs un Čeļabinskas priekšnieka pirmais vietnieks  Jurijs Paraničevs.  Viesi atzīmēja prioritārās vietas SkyWay sistēmu būvniecībai: Čeļabinska, Magnitogorska un aglomerācija “Gornyj Ural”, pirmsprojektu priekšlikumus par tiem pašlaik sagatavo AS “Stīgu tehnoloģijas”. Čeļabinskas reģions ir ieinteresēts pilnā ražošanas ciklā, ieskaitot ceļa struktūru un ritošo sastāvu.

Tikai godīgi ir padalītiesShare on Facebook2Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VKPin on Pinterest0

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *