Birojs

SKYWAY inženieru birojs

Trošu transporta projektu jau vairāk, nekā 40 gadus izstrādā inženieris, zinātnieks un izgudrotājs Anatolijs Eduradovičš Junitskis. Šis darbs prasa ļoti precīzus un sarežģītus aprēķinus. Ja savus inženierijas projektus inženieris izstrādāja pastāvīgi, tad grandiozo transporta projektu ir neiespējami realizēt bez citu palīdzības – pārāk milzīgs uzdevums un pārāk maz laika tā realizēšanai.

Tādēļ, lai pabeigtu darbu pie trošu “otrā līmeņa” transporta sistēmas celtniecības 2014 gada maijā tika radīts plānošanas un dizaina uzņēmums, kuru A.E. Junitskis arī pats trošu autors radīja.  SkyWay inženierijas birojs atrodas Minskā, Baltkrievijā, šis ir jau septītais inženieru birojs, kuru ir izveidojis Junitskis ar iepriekšējo gadu pieredzi. Inženieris personīgi veica pārrunas ar katru biroja inženieri atsevišķi, novērtēja katra iespējamā darbinieka profesionālās un personīgās īpašības atsevišķi, kā rezultātā radijās spēcīgs domubiedru kolektīvs, kas efektīgi strādā pie projekta tehniskās dokumentācijas.

Šodien SkyWay inženieru birojā strādā labākie Baltkrievijas speciālisti, kuriem ir liela uzkrātā pieredze uz pleciem kaujas un civilo objektu projektēšanā.



SkyWay inženieru birojs – tie ir 6 biroji kopā, un katru no tiem vada galvenais inženieris: (“IB – inženieru birojs”)

-IB kas nodarbojas ar pilsētas transporta kompleksu tipa transporta projektēšanā – pilsētas trošu transports, kā ātrums sasniedz 150km/st. kas kursē līdz 200 kilometru lielam attālumam;
-IB kas nodarbojas ar kravas transporta sistēmu, strādā pie kravas transporta ritošās sistēmas dokumentācijas izveides. Atkarībā no transporta veida (uzkaramais vai pa-sliežu), kravas moduļi ir spējīgi pārvietoties no 50 – 120 km/st. lielu ātrumu ar attālumu no 200 – 10000 kilometri;
-IB kas nodarbojas ar transportu estakāžu, infrastruktūras, tehnisko aprīkojumu un ar to saistītus darbus (stacijas, iekāpšanas platformas, stabi, estakādes, pārmijas vietas, u.c.);
-IB kas sagatavo ātrgaitas starptautisko un starppilsētu transporta tehnisko dokumentāciju. Dēļ speciāli izveidota aerodinamiskā profila, transports spēj sasniegt līdz pat 500km/st. lielu ātrumu;
-IB kas nodarbojas ar transportu vadības lietām. Šis birojs nodarbojas ar visiem trīs veida transportiem: kravas, pilsētas pasažieru un ātrgaitas pasažieru transporta veidiem.
-IB kas nodarbojas ar drošības sistēmu – tās ir visu transportu sistēmas “smadzenes”, kurus vada dators. Uz šo nodaļu speciālistu pleciem guļ, teiksim, pats svarīgākais un sarežģītākais darbs: radīt transporta automātisko vadības sistēmu, kas nodrošinās pilnīgu braukšanas drošību, neizslēdzot cilvēcisko faktoru, kas bieži ir tieši avāriju cēloņi.


Šobrīd minskas birojs uzņem apgriezienus un turpina attīstīties. SkyWay kopējā biroja sastāvā ietilpst apmēram 100 inženieri, un nodarbināto skaits pastāvīgi palielinās. Tas ir dabiski: tā dēļ, ka demonstrācijas laukumu ir jauzbūvē un trošu transportam ir jāiegūst sertifikācijas dokumentus, kam ir vajadzīgi simtiem un tūkstošiem darbinieki.

Inženieru priekšā stāv grandiozs uzdevums, un tā dēļ, lai IB strādā pilnā režīmā, SkyWay Capital kompānija piesaista investoru līdzekļus. Kā jebkuru citu inovāciju, SkyWay trošu transportu neatbalsta valsts struktūras, tādēļ kompānijas SkyWay grupa izlēma pievērsties kraudinvestinga (crowdinvesting) iespējām. Šī nav vienkārši parasta startup kārtējā investīcija, bet abpusējs izdevīgums: katrs kompānijas investors automātiski kļūst par tās akcionāru, iegūstot savu daļu no kompānijas akciju veidā, kuras pašreiz realizējas ar īpaši izdevīgu atlaidi. Turklāt projekta inženieru-biroja SkyWay uzņēmuma darbs tiešā nozīmē ir atkarīgs no investīcijām, ir vērts paātrināt tā darbību, iegādājoties kompānijas akcijas. Jo ātrāk trošu transports iegūs sertifikāciju – jo ātrāk akcionāri sāks saņemt ienākumus.