Jekaterinburga un Vitebska iepazīstas ar otrā līmeņa ceļiem

Tikai godīgi ir padalītiesShare on Facebook2Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VKPin on Pinterest0

Darba grupas  “Jekaterinburga 300”, kura iepazīstinās valsts vadību ar  investīciju projektiem pilsētas gada jubilejai, sanāksmē, tika ierosināts būvēt  ceļu, izmantojot SkyWay tehnoloģiju. Par to ziņo reģionālais izdevums ekburg.tv. Par to, ka ar transportu, kas pārvietojas “virs zemes”, tiek ierosināts aizstāt otro metro līniju, informē portāls justmedia.ru.

Jau ir veikti aprēķini vairākām Jekaterinburgas trasēm: no Akadēmiskā līdz centram, no Akadēmiskā līdz Botanikam, kā arī Kolcovo, uz Uktus un Himmash.

Viena no Jekaterinburgas problēmām ir piepilsētas un citu reģiona pilsētu iedzīvotāju migrācija uz darbu un atpakaļ. Sabiedriskais transports Jekaterinburgā pārsvarā ir radiāls, t.i., lai nokļūtu no viena rajona uz otru, ir jābrauc cauri centram, kas rada uz ceļiem lielu slodzi. Šo uzdevumu, vienlaikus nodrošinot attālinātos rajonus ar ērtu ātrgaitas sabiedrisko transportu, var atrisināt transporta  sistēma uz  inovatīvās SkyWay tehnoloģijas bāzes.

Atgādinām, ka tieši Jekaterinburgā stīgu transporta tehnoloģijas aktīvi pēta akadēmiskās aprindas un studenti. SkyWay  tehnoloģija ir pamats biznesa paketei, ko pagājušajā gadā prezentēja UrFU  Būvniecības institūta studenti finanšu ekspertiem un potenciālajiem  investoriem. Tur pat, Urālos, vienlaikus ar inovāciju ieviešanu, notika arī pirmie nimbisma uzliesmojumi Krievijā. Tas ir atsevišķa raksta priekšmets.

Tajā pašā laikā SkyWay tika prezentēts arī Vitebskā, Baltkrievijas ziemeļu reģionālajā centrā. Apskatīt jaunos JST ātrgaitas un ekoloģiskā transporta modeļus mērogā 1:10 varēja TC “Trio”, informē laikraksts “Vitebskie  Vesti”. Problēma ir aktuāla gan Vitebskas, gan citiem valsts reģioniem. Piemēram,  Beshenkovich iedzīvotājus katru gadu uztrauc viens un tas pats jautājums: ūdens šķēršļu 184 metru platībā pārvarēšana, lai no viena Zapadnaja Dvina upes krasta nokļūtu uz otru darbā, uz mācībām vai  vienkārši lai iepirktos. Ziemā var šķērsot ledu, ja tas ir stiprs. No pavasara līdz  rudenim tiek organizēta pārcelšanās ar pontoniem, bet starpsezonā UKP mājokļu un  komunālo pakalpojumu uzņēmums “Beshenkovichi Communal” pārvadā cilvēkus ar laivām. Autotransportam ir jābrauc apkārt desmitiem kilometru.

Tikai godīgi ir padalītiesShare on Facebook2Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VKPin on Pinterest0

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *